مشاوره دبیرستان شهید بهشتی نورآباد دلفان
 
علت هر شکستی، عمل کردن بدون فکر است

ورود اعضا:

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 219
تعداد نظرات : 5
تعداد آنلاین : 1



Alternative content




  • اطلاعيه سازمان سنجش آموزش كشور در خصوص ثبت نام از داوطلبان متقاضي شركت در آزمون سراسري سال 1392 دانشگاه ها و موسسات آموزش عالي و دانشگاه آزاد اسلامي كه در زمان مقرر ( 16/9/91 لغايت 30/9/91 ) موفق به ثبت نام نشده اند و همچنين ويرايش اطلاعات ثبت نامي آن دسته از داوطلبانيكه در زمان مقرر نسبت به ثبت نام در آزمون اقدام نموده اند
بدين‌وسيله‌ به‌اطلاع‌ كليه‌ داوطلبان‌ متقاضي‌ ثبت‌ نام‌ و شركت‌ در آزمون‌ سراسري‌ براي‌ دوره‌هاي‌ روزانه‌ ، نوبت دوم (شبانه‌) ، نيمه حضوري ، مجازي و بين الملل دانشگاهها وموسسات‌ آموزش‌ عالي‌،دانشگاه آزاداسلامي ،دانشگاه‌ پيام‌ نور(آموزش‌ از راه‌ دور) و موسسات‌ آموزش‌ عالي‌ غيرانتفاعي‌ و غيردولتي‌ سال 1392 مي‌رساند كه‌ ثبت‌نام و ويرايش اطلاعات ثبت نامي ‌ براي‌ شركت‌ در آزمون‌ مذكور از روز دوشنبه 30/11/91 (سي ام بهمن ماه 1391) آغازودر پايان‌ وقت‌ روز پنجشنبه 3/12/1391 (سوم اسفندماه 1391) پايان‌ مي‌پذيرد، لذا داوطلبان‌ مي‌توانند در مهلت‌ فوق‌الذكر براي شركت در آزمون سراسري سال 1392 ثبت نام و يا در صورت ثبت نام نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامي اقدام نمايند.
دسته اول : داوطلبانيكه درزمان مقررنسبت به ثبت نام درآزمون اقدام نموده اند:
اين دسته ازداوطلبان لازم است باواردنمودن اطلاعات كارت اعتباري نسبت به مشاهده اطلاعات ثبت نامي ودرصورت لزوم نسبت به ويرايش اطلاعات ثبت نامي براساس دستورالعمل به شرح ذيل اقدام نمايند.
1- آندسته ازداوطلبانيكه مشمول سوابق تحصيلي نمي باشند اجازه ويرايش كليه اطلاعات ثبت نامي خودرادارند .
2- آندسته ازداوطلبانيكه مشمول سوابق تحصيلي مي باشند اجازه ويرايش اطلاعات خودراداشته امااجازه ويرايش اطلاعات سوابق تحصيلي رانخواهند داشت
3- در خصوص نحوه اعلام علاقه مندي به پذيرش در دانشگاه آزاد اسلامي از كليه داوطلبان ،در زمان توزيع كارت شركت در جلسه آزمون سراسري سال 1392 از طريق سايت سازمان سنجش اطلاع رساني لازم صورت خواهد پذيرفت

تذكر خيلي مهم: نظر به اينكه داوطلبان علاقه مند به انتخاب كد رشته محلهاي تحصيلي با آزمون سال 1392 دانشگاه آزاد اسلامي، ضرورت دارد براساس ضوابط در آزمون سراسري سال 1392 ثبت نام و شركت نمايند، لذا ايندسته از داوطلبان كه تا اين تاريخ در آزمون سراسري سال 1392 ثبت نام ننموده اند مي توانند از اين تاريخ (30/11/1391) تا پايان روز پنج شنبه 3/12/1391 به سايت سازمان سنجش آموزش كشور مراجعه و با توجه به مفاد بندهاي «الف» ، «ب» ، «ج» و «د» ذيل براي ثبت نام در آزمون سراسري سال 1392 اقدام نمايند.



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 30 بهمن 1391برچسب:, توسط غلامی
 
آگهي استخدام دانشگاههاي افسري ارتش جمهوري اسلامي ايران

ارتش جمهوري اسلامي ايران جهت تكميل كادر افسري نيروهاي زميني، قرارگاه پدافند هوايي حضرت خاتم الانبياء(ص)، هوايي، دريايي و سازمان‌هاي تابعه خود از بين جوانان(پسر) مؤمن، متعهد و علاقمند به حرفه نظامي، دانشجو مي‌پذيرد. داوطلبان از بين داوطلبان در حال تحصيل و فارغ‌التحصيلان رشته‌هاي رياضي‌فيزيك، علوم تجربي، علوم انساني و معارف اسلامي از طريق آزمون اختصاصي و مصاحبه حضوري انتخاب و به منظور فراگيري آموزش‌هاي نظامي كاربردي در دانشگاه‌هاي افسري امام علي عليه السلام، هوايي شهيد ستاري، علوم دريايي امام خميني(ره) و فارابي مشغول به تحصيل خواهند شد.

 

الف) شرايط عمومي:

1- متدين به دين مبين اسلام.

2- تابعيت جمهوري اسلامي ايران (ايراني‌‌الاصل بودن و عدم سابقه تابعيت بيگانه)

3- ايمان به انقلاب اسلامي و نظام جمهوري اسلامي ايران و آمادگي فداكاري در راه تحقق اهداف آن.

4- اعتقاد و التزام عملي به ولايت مطلقه فقيه.

5- فقدان محكوميت مؤثر كيفري و محكوميت ناشي از اقدام عليه امنيت كشور، انقلاب و نظام جمهوري اسلامي ايران.

6- نداشتن عضويت، يا وابستگي و هواداري از احزاب، گروه‌ها و سازمان‌هاي سياسي.

7- دارا بودن حداقل 17 سال تمام و حداكثر 22 سال و در صورت انجام خدمت سربازي مدت خدمت ضرورت به حداكثر سن داوطلب اضافه مي‌شود (براي فرزندان شهدا 5 سال به حداكثر سن داوطلبين اضافه مي‌شود.) مبناي محاسبه سن داوطلبان اولين روز تاريخ ثبت‌نام مي‌باشد.

8- حداكثر سن براي رشته خلباني هواپيما 20 سال مي‌باشد.

9- عدم معروفيت به فساد اخلاقي برابر ضوابط گزينش .

10- دارا بودن سلامت جسم و روان (برابر معاينات استخدام).


تبصره:
حداقل قد براي عموم داوطلبان 165 سانتيمتر و ديد چشم براي رشته‌هاي خلباني و ناوبري ده دهم و براي ساير
رشته‌ها هشت دهم مي‌باشد.
 
بقیه در ادامه مطلب


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط غلامی
نکته بعدی که در فلسفه کاری شخصی شما باید اصلاح شود، قدر و منزلت کارهاست. البته اعتراف می‌کنم که این امر، واقعا سخت است. به فرض اگر قرار باشد که حتی من، به‌عنوان نویسنده این سطرها را سرِ کاری بگذارند که ارزش اجتماعی‌اش کم است، بلاشک باید با شک و تردید بسیاری این کار را انجام بدهم.
سرچشمه گل‌آلود است

چرا خیلی‌ها به کارشان علاقه‌ ندارند؟ به‌راحتی تمام: چون نمی‌دانند برای چه دارند کار می‌کنند. اگر آدمی بداند که برای چه دارد کار می‌کند، آن‌وقت است که می‌تواند به کارش نیز عشق بورزد. کار می‌تواند درآمدزا باشد، می‌تواند درآمدزا نباشد. اولین تلقی از کار که باید اصلاح شود، این است که همه کارها، الزاما درآمدزا نیستند. مادری که خانه را برای بچه‌ها و همسرش مهیا و آماده می‌کند، در حال انجام یکی از سخت‌ترین کارهای جهان است. اما کار او برای او هیچ درآمدی ندارد؛ آن‌هم در حالی که واجب و لازم است. نکته این‌جاست که اگر این کار را، فرد دیگری غیر از او بخواهد انجام بدهد، باید برای انجامش، وقت و هزینه صرف شود؛ اما این کار توسط او، فارغ از هر هزینه‌ای، به سرانجام می‌رسد.

مهم‌ترین نکته در ایجاد علاقه به کار، اصلاح و ایجاد فلسفه کاری است. فلسفه؟ نترسید؛ قرار نیست از کلمات قلمبه‌سلمبه استفاده کنیم. فلسفه، یعنی چرا؛ به همین راحتی. یعنی مدام کلمه چرا را مطرح می‌کنید و به هر حال در حد و قواره خودتان، برای این چراها،‌ جواب‌هایی هم ردیف می‌کنید. مجموعه این جواب‌ها، می‌شود فلسفه شخصی شما. شما برای چه دارید کار می‌کنید؟ خیلی‌ها خواهند گفت برای پول، برای قسط، برای گذراندن زندگی و برای چرخاندن چرخ زندگی. احتمالا اگر کسی را پیدا کنید که برای این سوال، جواب بسیار خوبی داشته باشد و به این جوابش هم علاقه و ایمان کافی داشته باشد، باید کلاه‌تان را هوا بیندازید؛ چون این افراد نه تنها در جامعه ما، که در بسیاری از جوامع دیگر در اقلیت هستند.

اگر جایی هستید و کاری برای انجام دادن دارید ولی علاقه‌ای برای نثار کردن به کارتان ندارید، باید فلسفه کاریتان را بریزید روی کاغذ و اصلاح آن را آغاز کنید؛ چرا که سرچشمه این علاقه نداشتن، همین فلسفه معیوب کاری شماست.


ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ دو شنبه 23 بهمن 1391برچسب:, توسط غلامی

آسیب‌های هفت‌گانه «کنکور»

کنکور به "صنعت" تبدیل شده است/ گردش مالی «مافیای کنکور » آموزش و پرورش را متاثر کرده است

» سرویس: اجتماعي - آموزش و پرورش
erfan-7-9.jpg

دبیرکل شورای عالی آموزش و پرورش با تشریح آسیب‌های هفت‌گانه «کنکور» و با بیان اینکه کنکور فرآیند یاددهی و یادگیری نظام آموزشی را مختل کرده است، گفت: گردش مالی مافیای کنکور، آموزش و پرورش را متاثر کرده است.

 مهدی نوید ادهم در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره قانون حذف کنکور که این روزها بحث داغ آن به مجلس شورای اسلامی نیز کشیده شده است، افزود: کنکور از زوایای مختلف قابل بررسی است. در کلان موضوع باید به این نکته توجه داشته باشیم که با چه روشی دانش‌آموزان را برای تصاحب کرسی‌های دانشگاه انتخاب می‌کنیم تا بتوانیم به دو نیاز علاقه‌مندی دانش‌آموزان و نیاز کشور پاسخ دهیم.

  فرآیند هدایت تحصیلی هم در آموزش و پرورش و هم در آموزش عالی معیوب است

  وی ادامه داد: این فرآیند تحت عنوان هدایت تحصیلی تعریف می‌شود، لذا باید پیش از کنکور به هدایت تحصیلی دانش‌آموزان بیندیشیم، این در حالیست که فرآیند هدایت تحصیلی هم در آموزش و پرورش و هم در آموزش عالی معیوب است؛ بنابراین همزمان با اصلاح قانون کنکور باید با اصلاح استعدادسنجی و هدایت تحصیلی دانش‌آموزان این موارد را ساماندهی کنیم.

  



ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 19 بهمن 1391برچسب:, توسط غلامی

 

ثبت نام کنکور ارشد دانشگاه آزاد شروع شد/ برای ثبت نام کلیک کنید

آموزش - رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 خبر داد و گفت: ثبت‌نام تا 21 بهمن ادامه دارد.

به‌گزارش‌خبرآنلاین؛ دکتر ناصر اقبالی، گفت: داوطلبان برای انجام ثبت‌نام باید به سایت مرکز آزمون به نشانیwww.azmoon.org مراجعه کنند.

به گفته او آزمون کارشناسی ارشد9، 10، 11خرداد ماه سال 92 برگزار می‌شود. منبع : http://khabaronline.ir/detail/273747/society/education

 

براي دريافت دفترچه راهنماي كنكور ارشد92 دانشگاه آزاد اينجا را كليك كنيد

 


برچسب‌ها: كنكور, دانشگاه آزاد


نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, توسط غلامی
قدرت کلمات را دست کم نگیریم

به جای خسته نباشید؛ بگوییم : خدا قوت

به جای خدا بد نده؛ بگوییم : خدا سلامتی بده

به جای بد نیستم؛ بگوییم :‌ خوب هستم

به جای فراموش نکنی؛ بگوییم : یادت باشه

به جای پدرم درآمد؛ بگوییم : خیلی راحت نبود

به جای دستت درد نکنه؛ بگوییم : ممنون از محبتت، سلامت باشی


به جای ببخشید که مزاحمتان شدم؛ بگوییم : از اینکه وقت خود را در اختیار من گذاشتید متشکرم

به جای گرفتارم؛ بگوییم : ‌در فرصت مناسب کنار شما خواهم بود

به جای دروغ نگو؛ بگوییم :راست می گی؟ راستی؟

به جای قابل نداره؛ بگوییم : هدیه برای شما

به جای شکست خورده؛ بگوییم : با تجربه

به جای فقیر هستم؛‌ بگوییم : ثروت کمی دارم

به جای بدرد من نمی خورد؛ بگوییم : مناسب من نیست

به جای مشکل دارم؛ بگوییم : مسئله دارم

به جای جانم به لبم رسید؛ بگوییم : چندان هم راحت نبود

به جای مسئله ربطی به تو ندارد؛ بگوییم :مسئله را خودم حل می‌کنم

به جای من مریض و غمگین نیستم؛‌ بگوییم :‌ من سالم و با نشاط هستم

به جای زشت است؛ بگوییم :‌ قشنگ نیست

به جای چرا اذیت می‌کنی؛ بگوییم :‌ با این کار چه لذتی می‌بری

به جای غم آخرت باشد؛ بگوییم : شما را در شادی ها ببینم

به جای متنفرم؛ بگوییم : دوست ندارم


به جای دشوار است؛ بگوییم :آسان نیست

نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 11 بهمن 1391برچسب:, توسط غلامی

آغاز ثبت‌نام کنکور ارشد 92 دانشگاه آزاد از هفته آینده/برگزاری آزمون در هفته دوم خرداد

» سرویس: دانشگاه و حوزه - آموزشي
Multimedia_pics_1388_7_education_40.jpg

مدیر روابط عمومی مرکز آزمون دانشگاه آزاد از آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه از هفته دوم بهمن ماه خبر داد.

 

مهرداد ناظری در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به آغاز ثبت‌نام آزمون کارشناسی ارشد 92 دانشگاه آزاد از هفته دوم بهمن ماه، گفت: داوطلبان برای انجام ثبت‌نام باید به سایت مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.org، مراجعه کنند.

 

وی در خصوص زمان برگزاری آزمون کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد، اظهار کرد: آزمون کارشناسی ارشد هفته دوم خرداد ماه سال 92 برگزار می‌شود.

منبع http://isna.ir

 


برچسب‌ها: كنكور, دانشگاه آزاد
 

نوشته شده در تاريخ پنج شنبه 5 بهمن 1391برچسب:, توسط غلامی
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک